Sklep internetowy działający pod adresem www.orgonity.pl jest prowadzony przez Orgon Trade s.r.o., ul. Dlhá 2396/71, 085 01 Bardejov, NIP: 202 354 7801.
Spółka zarejestrowana została przez Obchod. register Okresného súdu, pod spisovou značkou Oddiel: Sro, vložka č. 25820/P.
Postanowienia ogólne
- Sklep orgonity.pl, zwany w dalszej części SKLEPEM, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie produktów ze strony Kupujacego do koszyka, a następnie wypełnienie formularza zamówienia, uzupełniając go o wymagane dane. Jeśli formularz zostanie wypełniony w sposób nieprawidłowy lub niekompletny, zamówienie nie będzie realizowane.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail ze SKLEPU z informacją o przyjęciu zamówienia, która zawiera rachunek (zestawienie zamówionych produktów, ceny produktów, łączną wartość zamówienia wraz z kosztami wysyłki) oraz informacje o wysyłce (dane klienta, adres dostawy, sposób dostawy).
- SKLEP dokłada wszelkich starań, aby oferta towarów była jak najbardziej aktualna i zgodna z dostępnością towarów na magazynie i u dostawców SKLEPU. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i może podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Brak odpowiedzi klienta co do sposobu realizacji zamówienia skutkuje jego anulowaniem po 10 dniach od chwili przekazania w/w informacji.
- Płatności za zamówione produkty można dokonać przelewem na konto SKLEPU, gotówką przy odbiorze, albo płatnością za pobraniem.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień opłaconych przelewem – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie SKLEPU
– w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (płatność za pobraniem)
Zamówienia wysyłane za granicę mogą być opłacone jedynie za pomocą przelewu oraz systemu płatności elektronicznych.
- W przypadku braku opłaty zamówienia w ciągu 10 dni od jego złożenia, po próbie nawiązania kontaktu z klientem, zostanie ono anulowane.
- Przez czas realizacji zamówienia należy rozumieć czas, jaki jest potrzebny do produkcji towaru, sprowadzenie towaru (z magazynu SKLEPU lub od dostawcy) i przygotowanie go do wysyłki oraz czas potrzebny kurierowi UPS, Poczcie Polskiej lub innym firmom obsługującym wysyłkę na dostarczenie zamówienia pod wskazany przez klienta adres.
- Do każdego zamówienia wystawiony jest paragon fiskalny lub faktura na życzenie klienta.
- Dostawa odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Klient może anulować złożone zamówienie do momentu otrzymania informacji o jego wysyłce.
- Wszystkie ceny podawanie na stronie internetowej SKLEPU są cenami brutto, podawane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym produkcie na stronie SKLEPU jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- SKLEP dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów oraz ich zdjęcia były zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy pod adresem: info@orgonity.pl.
Zwroty i reklamacja
- Klient ma prawo do odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. SKLEP zwraca kwotę otrzymaną od Klienta na wskazane przez niego konto bankowe lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Klient pokrywa tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- SKLEP ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi w szczególności, jeśli: sprzedany produkt był dotknięty wadą, zmniejszającą jego wartość lub użyteczność ze względu na oznaczony w umowie cel albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia towaru; produkt nie ma właściwości, opisanych na stronie SKLEPU; produkt został wydany w stanie niezupełnym lub niekompletnym. Warunkiem skorzystania z reklamacji jest złożenie jej w terminie 2 miesięcy od daty wykrycia wady.
- Z tytułu rękojmi klientowi przysługują następujące uprawnienia: nieodpłatne usunięcie wady produktu, wymiana produktu na nowy, obniżenie ceny produktu, odstąpienie od umowy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia stosownego żądania. W/w roszczenia klienta przedawniają się z upływem roku od daty stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
- SKLEP nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, jeśli klient w chwili zawarcia umowy wiedział o tej niezgodności, lub powinien był wiedzieć.
Postanowienia końcowe
- Informacje handlowe zamieszczone na stronie SKLEPU nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, są jedynie zaproszeniem do składania ofert.
- We wszelkich kwestiach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz odpowiednich ustaw.
|